Litt luksus i hverdagen

Hei fra verdens tregeste! Endelig har jeg fått fingeren ut av ræva, å prøvd selvbruningen til Sophie Elise. Hvorfor har jeg ikke gjort det tidligere?! Angrer som faen. Nesten så jeg føler det er bortkastet med tid å fortelle om den, og i det hele tatt tipse om den. For det føles ut som at hele Norges befolkning allerede har prøvd den ut. Så da kan jeg heller kort fortalt si at jeg elsker den, that’s it. Og ja, det er slik jeg tilbringer fredagskveldene mine på.

JESSIE ANBEFALER DEN OGSÅ. <3

Ellers har jeg gått rundt som en dask i hele dag, har rett og slett ikke orket å gjøre noen ting. Har kjørt til og fra butikken og hentet en pakke og gått på en skitur. Men det er deilig med slike dager også, skulle gjerne hatt flere av dem. Har dere noen spesielle planer for kvelden? Let me knooow.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg