Latest obsession

Skal jeg ut i dag, eller ikke? Alltid et dilemma. Typisk meg å bli med i siste liten! Og det blir alltid kaos: river ned alle klærne fra klesskapet (for å håpe jeg finner noe å ha på meg), sminke spredt overalt..nei, kanskje jeg bare bestemmer meg med engang for å bli hjemme. Det høres mest fornuftig ut. Ut eller ikke, sjekk disse ↓

Ø R E R I N G E R

..i leopard og gull 😻

Jeg døøøør, de er så sykt fine. Øreringer i gull har jeg alltid siklet på, men leopard ringene er enda mer stunning! Gi meg flere, plis. Mamma så bare dumt på meg når jeg fortalte fetisjen på leopard “er ikke det litt gammeldags da?” hahah! Jeg tror faktisk mamma syns øredobbene var greie, men mer at skjorten jeg letet etter, kunne hun ikke forstå seg på (den var leopard den også). Setter veldig pris på en ærlig mamma da, ingenting er bedre enn det. Hah, elsker deg mest. Må jo være noen her ute, som syns øreringene er like stunning som det jeg syns? Ellers må man kanskje revurdere stilen sin.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg