Last night

Så, gårsdagens feiring var vellykket! Tenk at bestevenninnen min blir 24 år idag, gratulerer så masse med dagen snuppsi. Vi hadde det sykt koselig i går. Tror det ble litt mye Pavlova, for jeg har logge strakt ut i hele dag med den verste kvalmen. Det er så sykt digg å ankomme fester som både har mat, snacks og drikke. Altså hva hadde de ikke handlet inn? De hadde jo absolutt alt. Nei, beste og mest koseligste festen jeg har vært med på, på lenge.

Noen av dere som vet hvordan jeg får overført iPhone bilder til bloggen? Skulle liksom dele masse bilder med dere, men kommer kun opp en melding om at filen kan være skadelig, og vil derfor ikke åpnes. Sykt irriterende! Hjelp! Det fristet litt med en liten nettshopping i kveld, hadde sykt lyst på en ny Balenciaga t-skjorte, eller kjøpe noe fint på Nelly og Missguided. Herregud så mye fint de har fått inn den siste tiden, jeg dør. Dere må hyle ut om dere ønsker innkjøpene mine!! Jeg shopper typ nye klær hele tiden, og får ofte spørsmål om hvor tingene mine er fra. Så ikke vær redd for å spørre etter innlegg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg