Kveldskos på terrassen

NÅ KOSER VI OSS!

Jordbær og krem er så nydelig! Av en eller annen merkelig grunn, har jeg fått skikkelig dilla på krem. Jeg har seriøst aldri før likt det! Men det er det som er så rart med meg. Jeg spiser på en og samme ting, helt til jeg går lei. For litt siden spiste jeg bare melkehjerter! Haha, jeg spiste det seriøst hele tiden, og kjøpte aldri noe annet. Det samme kommer til å skje med krem! Om en måned, så klarer jeg ikke tanken på det, eller noe som helst som har med kremfløte å gjøre. Det høres helt sinnsykt ut når jeg skriver det ned.. innser det selv. Men slik er livet mitt, velkommen!

Jeg har forresten tenkt litt på å fikse terrassen vårs. Har vært å sett på litt andre utemøbler, faktisk. I tillegg ønsker jeg å få ut noe lys, men finnes det noe som går på batteri? Helst en fin “lampe”, man kan sette på bordet eller henge opp med en spiker. Vet ikke om dere fatter hva jeg mener..Ellers ønsker jeg å bestille en fin utematte og kanskje skaffe litt blomster. Det hadde vært sykt koselig i alle fall.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg