Kveldsdate med mamma + litt chit chat

HVA TENKER MAMMA OM BLOGG? 

– Det er så sykt mange som har spurt om hva familien min tenker om blogg, ikke minst alt jeg deler her inne. Og helt ærlig, jeg tror de fleste i familien syns det er gøy. Mamma har aldri forstått seg på det, men hun har prøvd. Hun legger til litt spørsmål i ny og ned, spesielt ved sponsor arbeidene og faktureringene som må gjøres. Tror ikke alle er klar over hvor mye jobb som faktisk ligger bak et sponsor arbeid, det er jo ting dere aldri får se meg jobbe med (annet enn innlegget som kommer ut)..Tror hun stiller seg veldig likegyldig til det. Så lenge jeg liker det, så er det vell flott. Men jeg har selvfølgelig sett noen som gjør narr av bloggere, og jeg tenker det bare får være. Blir verken lei meg eller er noe jeg går å tenker på! Men jeg syns det er rart at noen til en tid kan sitte å latterliggjøre bloggere på Facebook for det vi gjør/jobber med, og dagen etter fortelle meg hvor morsomt det er å lese bloggen min. Det blir litt slik “du trenger ikke si det, jeg vet hva du egentlig tenker”.

Men tilbake til overskriften!! Siden vi kun har vært inne å slappet av i dag, bestemte vi oss for å ta en rask spaser tur med hunden vår. En fruktsalat smaker alltid bedre, etter å ha bevegd seg litt. Slik er det med havregrøt også, den smaker så mye bedre etter en treningsøkt! Nå var det ikke akkurat en treningsøkt det vi gjorde, men vi sa oss fornøyd etter 3km. Vi er i det slappeste hjørnet for tiden..men herregud vi har koset oss!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg