Kvelden ble ikke som forventet

LØRDAGSDATE MED KJEKKASEN

Dagen har flydd avgårde, herregud. Føler meg helt elendig om jeg ikke får blogget nok til dere, haha! Sånn blir det, når uventede ting plutselig dukker opp. Jeg får panikk, ikke at jeg er en som planlegger dagene mine til punkt å prikke. Men nå som jeg blogger ganske heftig, så kan det fort bli litt stress! Vi bestemte oss for å spise ute, nok en gang! Vi har blitt mye flinkere på lage middagen hjemme, vell og merke. Tidligere spiste jeg ute 3 ganger i uken + i helgene! Så at vi kun spiser ute på lørdager nå, er jo en god forbedring!! <3

Bestilte meg faktisk hvitløks baguett og pizza! Yums <3

Etter at vi hadde spist, hadde jeg store planer om å være effektiv! Skulle først speed-shoppe, spille inn en video, besvare mail (kommer et spennende samarbeid snart, wii) og kanskje få kjøpt meg en ny telefon. Men så får vi beskjed om å pelle oss til hallen for å se håndball kamp, måtte jo komme å heie på jentene!! Sykt hvor flinke de er, skulle likt å se meg selv på et håndball lag. Kunne vært farlig for alle tilskuerne, for jeg er ikke stabil på kastingen av ball. Koselig å få sett svigersøster da, hun er så søøøt!! Uansett, se for dere meg stå der å vite at jeg har 5 minutter (kontra hele kvelden) på meg, og velge hvilken telefon jeg skulle gå til innkjøp for. Altså, det er snakk om 12.000,- og oppover, jeg trenger mer enn 5 minutter på å bestemme meg!!! I tillegg til det, bloggen venter innlegg, video burde vært spilt inn.. nei gud. Jeg slapp alt! Men det var deilig å gjøre det, for en gangs skyld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg