Klar for kvelden

I kveld blir det enda en bursdagsfeiring! I går var jeg hos bestemor, og i dag skal jeg til bestevenninnen min å feire henne! Blir litt vell mye kake og god mat kjenner jeg, tror det må begrenses litt. Spiste meg kvalm på sjokoladekake i går, haha. Da har man spist et stykke for mye! Gleder meg sykt mye, og tror det blir skikkelig koselig. Selvom jeg ikke blir å være der så alt for lenge..

Jeg sov helt til formiddags tid i dag, så jeg er i hvert fall utkvilt og klar. Har dere noen planer for helga? Syns lørdager er så fine, det er alltid noe som skjer eller noe man kan finne på. Verre med søndager liksom, men de bruker jeg som en typisk “ryddedag” og på kvelden tar jeg alltid ansiktsmasker og koser meg gløgg i sofaen med tepper og store puter!

God helg folkens 🥂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg