Kjenner jeg gruer meg skikkelig

Guess what, jeg har farget håret svart. Det er så sykt uvant, og jeg har absolutt ingen sminke som passer til så mørkt hår.. Ser passe dumt ut, haha! Er enda ikke helt sikker på om jeg kommer til å ha det slik, eller om jeg farger det tilbake. Men skal gi det noen dager i alle fall. Syns selv det er døds pent med mørkere hår, håper bare jeg klarer å venne meg til det. Skal vise dere resultatet, bare ikke akkurat nå. Uansett hva jeg gjør nå, så ser det ikke “bra” ut, siden det er såpas uvant.

Enn så lenge sitter jeg egentlig å bekymrer meg for alt annet enn håret, det er liksom det minste problemet. Jeg gruer meg skikkelig til vi skal ta vaksina på baby..stakkars lille jenta mi. <3 Det kommer nok til å gå helt fint, men jeg vet det blir mye hyling. Hun er ikke den som bare “gråter litt” når det kommer til sprøyter..hun skriker skikkelig. Det er det som gjør så vondt, og det er det som gjør at jeg gruer meg. Blir så lei meg, når hun er det. Håper mandagen kommer raskt, og at vi bare kan få det overstått.

Noen som har tips til hvordan man kan underholde en baby under vaksina? Skal ta med favoritt bamsen hennes, kanskje prøve å amme..i tillegg har jeg fått tips om “smertestillende plaster” man kan sette på låret, før timen? Noen som har testet det? Og funket det bra?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg