Jeg syns rett og slett at jeg fortjener det!

Reklame | Posterstore

NUDE SKETCH HER ⎟ CLOSE POSTER HER ⎟NUDE SKETCH II HER

Gratulerer så mye med dagen, fineste folket. <3 Håper dagen i dag har vært helt fantastisk! Det ble en litt rar 17.Mai feiring i år, men vi har kost oss masse her hjemme. Vet ikke om jeg tørr å fortelle hva vi har gjort i dag, jeg. Haha! Vi startet dagen med frokost, feiret senere med pavlova kake, og bestilte pizza etter det igjen. Vi har altså ikke gjort annet enn å spise digg mat..Hva har dere gjort i dag? Tenkte uansett, og gi dere en liten 17.mai gave. Nå får dere nemlig HELE 30% rabatt med koden “benediktenp30” på posters fra Posterstore (gjelder ikke selection eller rammer).

Det har vært mye i tankene de siste dagene, og det har skjedd veldig mye. Å da mener jeg, veldig mye. Dessverre er det ting jeg ønsker å holde privat enn så lenge, men jeg syns derfor jeg kunne unne meg noe fint. Det var rett og slett fortjent etter et par stressende uker..

🦋OPPGI RABATTKODEN “BENEDIKTENP30” FOR 30% RABATT PÅ POSTERS FRA POSTERSTORE HER! (GJELDER IKKE SELECTION ELLER RAMMER) 🦋

Se så fine bildene er, jeg døøør. Jeg har alt i størrelsene 50×70!

BILDE HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg