Jeg har vært litt off + rabattkode til dere!

Reklame | Mymuselingerie

UNDERTØY HER

Hei fininger.. hvordan går det med dere? Jeg har vært litt off denne helgen, har følt for å trekke meg litt tilbake. Men nå har jeg fått samlet opp krefter igjen, og er klar for en ny og spennende uke. Først ønsker jeg bare å avklare en ting, ser det har blitt snakket litt rundt om at jeg er ute å farter, samt har booket reise hit og dit. Det stemmer ikke! Så jeg ønsker ikke masse kommentarer på det mer, vær så snill. For det første har jeg en baby i hus, her er det ikke bare å “farte” av gårde. Samtidig som at alle grenser er stengt, jeg kommer meg ikke så veldig langt på ferie, vist det var det dere tenkte på. Ville bare få det av skuldrene mine..men jeg setter selvfølgelig pris på at dere lesere faktisk spør meg direkte, om det stemmer eller ikke. Fremfor at dere begynner å sprer rykter hit og dit.

UNDERTØY HER 

Ellers er jeg verdens lykkeligste, som har fått lov å samarbeide med Mymuse. Herregud så mye flott de har i nettbutikken sin! Om jeg bare kunne fått alt de har.. Altså, det er en drøm å gå i undertøyet demmes. For ikke snakk om morgenkåpene..de er så sykt myke å ha på. I tillegg til det, så syns jeg alt holder så fint i vask. Det jeg ofte erfarer, er at undertøy som regel blir seende slitt og misfarget ut etter en runde i vaskemaskina.. buuuut not this one. Har dere noen favoritter hos Mymuse? Jeg vil vite!

Siden dere er verdens beste lesere/følgere, har jeg vært så heldig som har fått en eksklusiv rabattkode, kun til dere lesere! Benedikte20 gir HEELE 20% rabatt. Så nå er det bare å være kjapp, og klikke hjem favorittene dine. <3

⚡️KLIKK HER OG BRUK KODEN “BENEDIKTE20” SOM GIR HELE 20% RABATT⚡️

MORGENKÅPE HER

HUSK: KODEN BENEDIKTE20 GIR 20% RABATT (SISTE DAG!!!)

SHOP HER!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg