Jeg har flyttet, igjen.

Reklame | Posterstore

Akkurat slik jeg ønsker det..

Hei kjære dere <3 Håper alt står bra til, med meg går det bare fint. Jeg har fått sykt mange spørsmål den siste tiden om leiligheten vi kjøpte, og ja, den er solgt. Jeg har flyttet..igjen! Begynner å bli rustet på flytting, haha. Akkurat nå sitter vi å planlegger hvordan den nye leiligheten skal se ut. Det GLEDES til jeg får flyttet inn til mitt eget igjen. Hele leiligheten skal være fylt med de fineste bildene noen sinne. Jeg har vært så utrolig heldig å fått enda et samarbeid med favorittene mine, Posterstore. Det kommer en apartment tour når leiligheten er klar, jeg lover! Kan på forhånd si at ALLE bildene i leiligheten er fra Posterstore. Selv de jeg har hengt opp på barnerommet. Jeg har nemlig klikket hjem noen barneplakater tidligere, og de er så søte!!

Figure no 1 og Figure no 2 er to av mine store favoritter!!

. . . .

Om dere kjøper større rammer til mindre posters (slik jeg har gjort), så vil jeg varmt anbefale å sikre dere passepartout med. Verdt hver eneste krone! Den både beskytter plakaten, og gir et direkte fokus på bildet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten de geniale Passepartoutene! Rammene jeg alltid kjøper, er de i metall. Vil påstå det er de beste rammene jeg noen gang har kjøpt. OG NÅÅÅ DERE.. nå har jeg faktisk en helt syyyykt glad nyhet! Med koden «Benedikte20» får dere 20% rabatt på poster og rammer (gjelder ikke selection plakater). Hvor bra er ikke det?!

De beste rammene og de geniale Passeportoutene kunne jeg ikke klart meg uten!

I gangen har vi valgt den stilrene linjer plakaten. Høsten er endelig kommet, og da syns jeg alt av beige toner passer ypperlig inn. Nå venter jeg egentlig bare på at mørketiden skal komme. Det er så koselig.

Husk at dere får 20% rabatt på både posters og rammer,

med koden min «Benedikte20» <3 (Gjelder ikke selection plakater).

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg