Jeg er gravid!

KLARER IKKE VENTE MED Å SE HVEM DENNE LILLINGEN ER! <3

Surprise <3 Vi skal bli foreldre! Vet ikke hvor jeg skal starte med å fortelle alt, men en ting er sikkert, jeg kommer naturligvis blogge meg gjennom graviditeten. Jeg er så glad, spent, nervøs..alt på en gang. Det har vært vanskelig å sitte på en så stor hemmelighet, uten å si noe. Det kjennes fremdeles uvirkelig og vi har nok enda ikke forstått det helt selv. Tenk, nå blir det plutselig oss to, og en liten baby. <3 Jeg kommer til å oppdatere dere om alt som har skjedd de seneste månedene, hva som har foregått mens jeg har holdt det hemmelig, hvordan vi fortalte det til de nærmeste, kjønn og alt dere ønsker å vite. Vi er i hvert fall sykt takknemlig og glade, og jeg håper dere vil bli med på reisen fremover!!

 

9 kommentarer

Siste innlegg