Jeg er glad i deg

FIKSET OSS DE KULESTE T-SKJORTENE, DU OG JEG! 

2009, et skikkelig vondt år. Jeg kom hjem fra skolen, og beskjeden jeg fikk fra mamma var knusende. Livet tok en skikkelig vending, plutselig mistet jeg en viktig person i livet mitt. Det var så vanskelig å forstå, jeg gjorde alt for å unngå realiteten. Det fine mennesket som du var, alt du gjorde for meg, den varme latteren din og tryggheten jeg følte hos deg. Hvordan skulle en hverdag fungere uten deg? Jeg er så glad i deg, så sinnsykt glad i deg.

Etter begravelsen følte jeg meg tom. Jeg var overbevist om at du skulle våkne, før kisten sank ned. Jeg var 100% sikker. Helt til realiteten nok en gang, slo meg hardt i ansiktet. Sorgen var så forferdelig vond!!! Jeg savner deg. Det vil alltid være et tomrom, og det vil alltid føles urettferdig.

Men det går greit. For uten at du trengte å si det, så ville du aldri latt sorgen spise meg opp. Det vet jeg. Jeg vet hvor glad du var i meg, jeg vet du ønsket meg lykkelig.

I dag er det farsdag, og det er en dag som treffer meg ekstra hardt. Vi er nok mange som sitter med de samme følelsene. Man klarer på et eller annet vis, innse realiteten. Som gjør det lettere, å la såret gro – selvom det alltid vil være et stort arr. Minnene betyr alt, de er gull verdt.

Pappa, jeg elsker deg! <3 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg