Jeg blir så forferdelig rørt!

DETTE TAR JEG ALDRI FORGITT

Hei og god lørdag! Ser det er mange som har misforstått meg i et av mine forrige innlegg. Der skrev jeg blant annet “det er så kjedelig nå i disse tider, hvor man er nødt for å holde seg inne”. Det var tydeligvis respektløst av meg å si. Jeg har ingen problem med å kjede meg i sofaen, gjør det med glede om det kan bidra til at viruset dør ut. Og jo, jeg tenker veldig mye på de eldre, det har ikke vært noe annet i tankene mine. Men det må da være lov å si at man kjeder seg, uten å være en respektløs dritt? Vi alle skulle vell helst ønsket en helt vanlig hverdag, hvor viruset ikke eksisterte? Om jeg syns det er kjedelig eller ikke, spiller vell ingen rolle akkurat nå. Forhåndsreglene og tiltakene må man jo uansett følge, og ta på alvor. Hva enn man mener om saken, så er vell det viktigste at dette blir fulgt.

Over til noe mer koselig, gavene vi har fått. Er det noe jeg setter skikkelig pris på, så er det personlige gaver. Syns det er så fint, når noen orker å bruke tiden sin, på å strikke noe fint til deg/barnet ditt. Det er noe jeg aldri kommer til å ta forgitt. Til dere som har strikket til oss, og ikke ser plagget på bildene, dere er ikke glemt!! Skulle gjerne tatt bilde av alt, men nå hadde jeg kun disse i nærheten.<3 Det viktigste var bare å få sagt, hvor mye det faktisk betyr.

Se så fine. <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg