Jeg ble helt satt ut

TOPP MISSGUIDED ⎟ BUKSE BIKBOK

God lørdag fininger! Har dere lagt noen planer i kveld? Regner med det er mange som holder seg hjemme nå for tiden. Jeg tenker i hvert fall å lage hjemmelaga pizza, og sette på paradise hotell. Har faktisk ikke sett en eneste episode enda, og kjenner jeg er litt spent på trykket i år. Skal være ærlig å si jeg har dabbet litt av paradise, føler det bare blir dårligere og dårligere. Men det har kanskje noe med at det har kommet program som faktisk er litt bedre, rett og slett. Syns jeg!!

Snakk om program, jeg har fremdeles lyst å være med på farmen eller 71 grader nord. Tror dere jeg hadde klart meg?! Nesten så jeg må vurdere å melde meg på, når jeg har mulighet til det. Akkurat nå kan jeg selvfølgelig ikke. Men jeg har så lyst å teste grensene mine, ikke minst se hvordan jeg hadde klart meg. Farmen kunne vært en skikkelig utfordring med tanke på insekter, og alt det gamle utstyret man må håndtere. Jeg er jo helt fjern når det kommer til slikt, ikke kan jeg lage mat heller. Så alt hadde vell egentlig vært utfordrende, haha! Nå høres det jo ut som om jeg ikke hadde klart meg overhode..men til forsvar er jeg faktisk flink på å alltid spørre etter hjelp. Om noen bare viser/lærer meg hvordan ting skal gjøres, så hadde det gått som bare det.

Forresten, jeg må fortelle dere noe som satte meg skikkelig ut for noen dager siden. Vi alle har jo fått med oss viruset som herjer her nå, og det er skremmende i seg selv. Det er jo helt forferdelig, håper av hele mitt hjertet at vi klarer å få stanset det. I hvert fall stanse smittefaren litt. Men det som bekymrer meg mest, er hvor lite alvorlig det faktisk blir tatt hos veldig mange. Overhørte en for litt siden; “jeg ble bedt om å sitte i karantene, men…”. Altså unnskyld meg, det finnes ingen men. Om legen har bedt deg holde deg hjemme, så gjør du det. Da går du ikke ut, å risikerer at andre i risiko gruppen blir smittet. Heldigvis tar flertallet dette seriøst, og følger alle råd som er gitt. Vi er bare nødt for å ta vare på hverandre, og gjøre alt vi kan for å stoppe dette. Vi har alle en eller flere vi ønsker å beskytte. <3

Og dere, oppdatering på leiligheten! Hele taket skal byttes. Til de av dere som ikke har fått det med seg, så har vi vært så uheldige som har fått vannlekkasje. Takk gud for at jeg og baby er hjemme hos familien, ellers hadde det vært litt av et styr. Det passer seg ikke helt å ha folk rennende inn og ut døra, masse borring, riving og bråk generelt – med et spedbarn i hus!


Btw: ikke glem å følg meg på insta. Jeg blir å ha en Q&A på instastory i morgen, så besvarer jeg alt til uken. @Benedikteporsanger, heter jeg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg