It’s weekend baby!

EN LITEN OPPDATERING PÅ LIVET ↓

Hey heey!! Endelig er det helg igjen, og jeg er overlykkelig for det. Føler denne uken har vært ekstra hard med mye press fra alle kanter, skulle ønske det kunne dempe seg litt. Bloggen er sykt avslappende for tiden, så er godt å ha noe å kunne lene seg på. Jeg er nemlig den person som er nødt for å ha noe å gjøre (spesielt i stressende perioder), ellers vil jeg gå å tenke på alt mulig rart. Skikkelig irriterende egentlig, for det hadde vært deilig å kunne slengt seg i sofaen uten å tenke på noen ting. Akkurat nå koser jeg meg med kylling taco, en iskald boks cola og masse snop. Nyter fredagskvelden maksimalt for å si det mildt. Gjett om jeg skal ta et rødvinsglass imorgen..

ANTREKK

Body fra Bikbok, Belte fra Gucci, Jeans fra Levis,
Smykke fra Bershka, Øreringer fra H&M

..Det er skikkelig morsomt at så mange tar kontakt for tiden! Jeg fikk blant annet en melding som traff meg skikkelig; “Hei Benedikte, vil bare si at jeg elsker bloggen din og har fulgt deg lenge. Føler vi er ganske lik, men at du kanskje er tøffere enn meg til å si i fra om ting. Vil bare høre, men har du tips til hvordan man kan bli flinkere på å si nei til folk? Føler jeg ofte blir utnyttet for den jeg er, siden de vet jeg ikke klarer å si nei/kan ikke. Du virker som en helt herlig person, vi trenger flere som deg! Klem”.

Jeg har aldri blitt utnyttet av vennene eller familien min. Men jeg har opplevd å bli utnyttet av andre. Jeg har lenge vært, og er fremdeles en som nikker og smiler til det meste. Men jeg er absolutt ikke redd for å si i fra dersom det går over grensa. Tråkker folk over grensa for min del, blir det lite hyggelig. Jeg klarer ikke akseptere det. Å utnytte godheten til andre, er skikkelig frekt. Jeg syns det er motbydelig. Føler det er mer viktig å fremme mennesker som er snill og god, ikke minst sette mer pris på det! Jeg tror faktisk man bare er nødt for å se seg dritt lei på slike mennesker – før man klarer å si nei. Først når man har brent seg et par ganger, vil det plutselig bli veldig enkelt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg