Inspo til å være mindre drittsekk

Denne bloggen har jeg hatt siden 2015, hvor sykt er ikke det? Husker da jeg skulle skrive mitt første innlegg, hvor anonym jeg ønsket å være. La ut innlegg om sminken min, antrekksbilder uten ansiktet mitt.. haha. Jeg hadde så lyst å blogge, og jeg hadde lyst å få masse lesere. Men jeg ønsket ikke at noen på skolen skulle se den, eller få vite om den. Alt fordi jeg var redd for hva folk skulle tenke og mene, jeg var redd for å ikke bli likt. Blogging var kanskje ikke det mest riktige å begynne med, hvis man var så usikker på seg selv.

Det jeg tenker over i ettertid, er alle de dritt menneskene som satt å koste seg bak tastaturet. Dere som fortalte meg hvor stygg jeg var, dere som fortalte at jeg aldri kom til å oppnå en dritt med blogging, dere som fortalte at det var på tide å slanke meg. Jeg vil bare si en ting til dere; jeg håper dere fikk like mye ut av det, som det jeg gjorde. Her sitter jeg, ganske selvsikker på meg selv. Jeg er ikke perfekt, men egentlig ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut. Jeg har i hvert fall akseptert meg selv. I tillegg til det, så sitter jeg her, med verdens fineste samarbeidspartnere gjennom bloggingen. Så noe har jeg oppnådd!

Om dere tilfeldigvis skulle ønske litt tips til å være litt mindre drittsekk, så kanskje dere kan prøve å se det positive i andre mennesker. Da vil du kanskje kunne se det positive i deg selv også! Livet blir plutselig litt mer koselig da. Tro meg! Et lite tips fra meg, til deg. <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg