Innsjekk: hjemme

 

ETTER 1 UKES TID HOS MAMMA 😍

..var det på tide å vende nesa “hjemover”.

 

 

. . . .

 

Jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst å reise hjem igjen, trives så alt for godt hos familien. Men samtidig er det godt å komme tilbake hit hvor jeg har venninnene mine, ikke minst en mulighet for å shoppe om jeg har lyst til det. Jeg bare klarer ikke føle meg helt som hjemme her!! Det er så rart, for vi har jo en fin leilighet, og egentlig alt vi trenger her. Hva er det som mangler, hva er det som gjør at dette ikke føles som et hjem for meg? Kanskje den ekte hjemme følelsen vil komme når vi får kjøpt oss hus, og virkelig bosatt oss. For jeg vet jo at dette er midlertidig..vi trenger noe større etterhvert. Mulig det er det som ødelegger det litt. Det positive er jo at vi allerede har begynt å se litt på hus, og (!!!) at dere får vært med på nok en reise!

Nå er det uansett fredag, og helg! Den beste dagen i uken, etter min mening. Vi har akkurat fått kommet oss inn i leiligheten, pakket ut og spist en skikkelig god taco. Vellykket dag så langt! Tror jeg skal tenne litt telys, sette snop i skåla og finne frem en koselig julefilm. Haha, jeg vet hva dere syns om det. Men det er så kooooselig! Var en rask tur innom byen i sted, altså, julekuler og hele pakka er kommet inn i butikkene. Jeg bobler av glede✨🎅🏽

 

KOS DERE I KVELD!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg