Ingen er så god som du!

Jeg er så heldig som har så fine besteforeldre rundt meg, de er de mest flotteste menneskene jeg har lært å kjenne. Jeg er så evig takknemlig, og jeg setter uendelig pris på de..

I dag har bestemor bursdag (hipp hipp!!), og da skulle det vell bare mangle med en liten hjemmebakt kake og besøk. Gratulerer så mye med dagen bestemor, jeg er glad i deg. Ingen er så god som du! Det er rart å tenke hvor fort tiden går. Husker hvor ofte jeg pleide å være hos bestemor å overnatte, leke på favoritt plassen min, passe på dyrene som løp rundt utenfor huset..jeg er så heldig som har vokst opp, og kan sitte med så mange gode minner. Og gjett om vi skal få flere minner med årene fremover!! Det er ingenting jeg elsker mer, enn å besøke besteforeldrene mine.

Man innser raskt hva man savner mest ved å bo i en annen by, det er helt klart familietiden. Vet ikke med mange av dere, men jeg savner hjemplassen min støtt og stadig. Det er så trygt og godt. Hvem vet, plutselig flytter jeg hjem igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg