I verdens fineste park

Hei baaabes, jeg må vise dere noe! Vi skulle helt tilfeldigvis bare finne en koselig liten cafè, fordi jeg var tørst på smoothie! I det vi trasker rundt, kommer vi plutselig over denne parken. Hvor sykt fint er det ikke her da? Rett ved siden av parken er det et stort kjøpesenter, så gjett hvem som løp rett inn for å kjøpe de beste og største dougnutsene som er i byen? En bedre mandag skal man lete lenge etter.

I kveld har vi planlagt å spille et eller annet, får se hva som finnes! Om det er bordtennis, minigolf, eller biljard. Jeg syns det er super koselig, og ikke minst morsomt å kunne gjøre små ting som det. Kanskje fordi jeg alltid vinner..ikke vet jeg. Hadde vært digg å avsluttet hele dagen med et lite bad, de har jo faktisk spa på hotellet! Kanskje man skal utnytte det litt..

♥ BLA NED OG SJEKK BILDER FRA PARKEN ♥

HA EN FIN MANDAG VIDERE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg