I sommer skal jeg..

PÅ EN ROADTRIP MED BESTIE

Jente tur er absolutt det artigste som finnes, i hvert fall med de du elsker mest. Jeg ser bare frem til de lange, rare og artige kjøreturene hvor vi roter oss vekk, spiser masse junkie, og bare elsker livet. Haha! Hotell og de gode frokostene..nam. Om dere ikke allerede vet det, så er jeg verdens største fan av mc donalds og hotell frokoster. Det er det jeg lever for!

REISE HJEM

Bare å pakke kofferten sin klar, for denne frøkna skal også hjem. Jeg er ikke jenta som tilbringer hele sommeren sin i syden, no thanks. Jeg elsker å ha litt tid til overs, tid til familie, tid til å slappe av..Nå bor ikke jeg på samme plass som familien min heller, så jeg får liksom ikke sett de hver dag som mange andre. Så for meg er det vanvittig deilig å komme hjem av og til.

DRA PÅ KJÆRESTETUR

Vi var litt fram og tilbake om det skulle bli sydentur eller ikke, vi får se hva det plutselig fører til. Spennende!!

🌞 Nyte sommeren til det ytterste..

BADE

En ting er sikkert, jeg skal bade! Jeg er fremdeles som et barn og elsker vannsklier, haha! Noen som har tips på en plass hvor de har syyyke vannsklier? Bø sommerland har mye morsomt, husker jeg kjøpte meg sesongkort der..sier vell litt.

GRILLE GOD MAT + GODE DRINKER

Sette på grillen, invitere venninner på besøk og selvfølgelig lage masse gode drinker. Altså, slike sommerkvelder er perfekte. Husker da jeg bodde i Kristiansand, og vi pleide å samles en gjeng – for så å dra ut på fiskebrygga. Det var helt magisk! Mange av de finere kveldene i sommerbyen..Jeg savner faktisk Kristiansand.

Har dere planer for sommerferien? 🥥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg