I siste liten as always

MIN FØRSTE BUNAD

Jeg har lenge ønsket meg en bunad å gå i, på 17.Mai. I fjord var jeg faktisk på nippen til å kjøpe, men på grunn av prisen ble jeg ikke gjøre det. Jeg var også usikker på hvordan bunad jeg ville ha! Men herregud, selvfølgelig ønsker jeg meg en bunad som beskriver hvor jeg kommer fra. Hjemplassen min. Denne er ekstra spesiell for meg også, da jeg har fått den fra bestemor. (Jeg kan ikke få takke deg nok!).

Jeg vet bestemor har brukt denne selv, mange ganger. Og da føler jeg også den betyr litt ekstra mye for meg! Jeg gleder meg masse til å bruke den.

..Vakreste finnmarksbunaden!

Husker dere jeg fortalte dere om å pusse sølvet? Det har jeg fremdeles ikke gjort. Klokken har bikket 00:00, og for 1 uke siden skrev jeg “skal pusse sølvet med engang etter blogg innlegget, ellers ender jeg med å gjøre det 5 minutter før bruk”. Hva skjedde siden bunadssølvet ikke ble pusset? Jeg glemte det av. Heldigvis har jeg sølvpuss, så det må gjøres helst nå.

KOOOS DERE MASSE PÅ 17.MAI!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg