I mars skjer dette..

I SAMARBEID MED TWISTSHAKE


1. Første prio er å få byttet taket i leiligheten! Skikkelig surt at det skulle skje akkurat nå, men som sagt ingenting vi verken kunne forutsett eller gjort noe med.

2. Jeg har lagd min første video på skikkelig lenge, så nå gjenstår bare redigeringen. Tenker hvis interessen er der, så skal jeg prøve å få ut en video minst en gang i måneden. Mer enn det tørr jeg ikke love! Men da trenger jeg også hjelp fra dere, hvilke videoer vil dere se?

3. Bursdagsfeiring til verdens herligste venninne, gleder meg veldig. Har ikke sosialisert meg overhode på 2 måneder, så det skal bli gøy å være med litt folk for en gangs skyld. Avlyst.

4. Fysio og vaksiner! Veldig kjedelig, men må gjøres. Avlyst.

5. Bestille hjem et par tåteflasker til baby, syns det er fint å bare ha liggende. Denne er min absolutt favoritt! Dersom dere sku ønske å bestille noe fra nettsiden, kan dere benytte koden benedikteporsanger, og få 20% rabatt på hele kjøpet.

6. Jobbe hardt med bloggen. Det sier jeg hver gang, men nå mener jeg det virkelig. Tror feilen har ligget i de høye kravene jeg har satte meg selv! Jeg er rett og slett nødt for å bare ta hver dag som kommer, og blogge om det som passer meg der og da. Jeg kan ikke fortsette å legge opp en hel plan på hvordan jeg skal blogge, hvor mange innlegg og hvilke lesertall jeg bør ha i løpet av hver måned. Det gir meg ingenting annet, enn et skikkelig stress. Man blir umotivert, og hvis man ikke klarer målet sitt (som jeg aldri gjorde), så ble man lei seg. Med andre ord, alt for høye krav. La oss gjøre det riktig denne gangen. <3

7. Dra i bakken med jentene. Avlyst.

8. Jeg kommer til å se mer filmer og serier denne måneden, enn hva jeg har gjort i løpet av hele livet mitt. Ikke min favoritt ting å gjøre, om jeg skal være helt ærlig. Og til dere som kommer med film/serie tips til meg, det nytter ikke komme med skrekk/grøsser sjanger. Jeg hater det! Om jeg ser på noe, så må det være innen sjangeren komedie.

9. I midten/slutten av mars tar jeg frem påska! Synd at det blir en veldig annerledes påske i år, på grunn av viruset. Men det betyr ikke at vi trenger å legge vekk påske kosen. Jeg kommer i hvert fall til å grille utenfor huset, gå på ski turer og spise snop fra påskeegget mitt.

10. Stay home, stay safe and be kind.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg