I dag har jeg

.. Kjøpt verdens største påskeegg, er så mye godter at det faktisk ikke er plass inni. Noen som vet om det finnes et giga påskeegg som er større enn de største på rema/coop/nille? Får legge litt av snopet ved siden av. Noen som har lyst å se hva som er kjøpt inn? 😂

.. Startet dagen med verdens verste styrkeøkt med lillesøster, sykt godt trening da. Nå blir det mye styrketrening fremover, for jeg trenger virkelig å bli sterkere i kroppen. Tror insta storyen talte for seg selv..Til mitt forsvar har hun vært i militæret, så hun er jo faktisk bein sterk.

.. Som den spreke jenta jeg har blitt, tok vi joggetur med mamma i tillegg. Man skulle kanskje trodd at vi var sprekest i hus, men mamma løper fra både meg og lillesøster. Vi løpte 1 km, og jeg hang over vognen som en idiot. Men ingenting er mer motiverende når man har noen å se opp til! I tillegg til det, så er de gode på å motivere heldigvis. Kommer til å ha fult fokus på trening fremover. Ønsker å styrke kroppen, og selvfølgelig få bedre kondisjon. Spent på å se hvor lang tid det tar, før jeg kommer meg ordentlig i gang. Foreløpig har jeg satte meg et mål om å trene tre ganger i uken; to løpeturer, og en styrkeøkt. Forhåpentligvis merker vi kanskje forskjell allerede etter 2 måneder.

.. Kost masse med baby, merker at hun absolutt vil ligge oppå meg til en hver tid. Elsker at hun er litt kosete av seg. Det finnes ingen bedre start på dagen, enn å se henne smile og prate mens hun ligger oppå brystet mitt.

.. Lagd taco med familien. Ingenting som heter ukedager lenger, så om det er fredagstaco eller mandagstaco, spiller ingen rolle. Føler vi har helg hele tiden, spesielt nå som man ikke får gjort annet enn å slappe av hjemme.

.. Fått besvart mailer og jobbet litt med bloggen, det er så gøy. Selvom det er ganske krevende til tider, så er det absolutt noe jeg trives veldig godt med. Det betyr veldig masse for meg å lese på dm´s alt dere skriver. Det motiverer veldig, i tillegg ekstra gøy at dere liker noe jeg elsker å holde på med.

KVELDENS PLAN

Nå skal jeg fylle et glass med solo, tenne stearinlys, finne frem Viaplay og slappe skikkelig av. Det er ikke ofte man får tid til tv titting, når man har bloggen i tillegg til baby. Man har jo veldig lyst å rekke trening oppi det hele, så da blir tv nedprioritert. Gjør meg egentlig veldig lite, for jeg har aldri vært noe stor fan av å se på! Men av og til er det godt. <3 Hva er deres plan for kvelden?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg