Hvorfor har jeg reist hjem?

PANNEBÅND SWIX⎟ JAKKE CEDRICO⎟ BUKSE DÆHLIE

Okei, la meg bare si en ting. Jeg fikk med meg at det var et ekkelt vær i går, men at det snedde så sykt mye i tillegg?! Jeg kødder ikke når jeg sier det, men etter å ha skufla oss frem fra trappa og ned til veien, så var vi på nippen til å renne vekk. Skulle kanskje gått til innkjøp av en snøfreser eller noe, men det er jo litt herlig å få kommet seg ut, samtidig få en skikkelig treningsøkt. I tillegg til det, så elsker baby å sove ute i vognen. Så mens vi holdt på, lå hun å sov. Her går alt under de små slagene <3

VOTTER JOHAUG⎟SKO KARI TRAA

Det er mange som lurer på hvorfor jeg har reist hjem og hvor lenge jeg blir, og det er forståelig. Men helt ærlig, så ble det ganske spontant. Som jeg har nevnt tidligere er jeg utrolig hjemmekjær, så hvis det er en plass jeg ønsker å virkelig slappe av på, så er det med familien. Planen var jo å dra tilbake allerede nå helg, men på grunn av vannlekkasje så ser jeg ingen grunn til å ta baby med dit. Utrolig kjipt, samtidig veldig herlig!

Vil påminne alle om å ta godt vare på hverandre i denne tiden, og følge alle rådene som blir gitt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg