Hva skal jeg gjøre hos frisøren?

Hei dere!! I kveld tenkte jeg å gjøre noen helt syke forandringer med håret mitt. Enten farge og stusse det, eller om jeg skal gå for en helt ny frisyre med full klipp? Shit altså, noe blir det i hvert fall til. Jeg er så heldig som har en bestemor som eier en frisørsalong, og halve familien min er ferdige utdannet frisører – så dette er noe jeg får fikset når som helst til hvilken tid. Litt heldig er jeg der.

Jeg kan faktisk gjøre drastiske forandringer, uten å være livredd for hvor mye penger som vil gå til alt arbeidet. Hva syns dere jeg skal gjøre?! Hadde vært litt gøy med en annen hår farge eventuelt litt striper? Jeg vet ikke, noen forandringer trenger jeg. Og angrer jeg, så får jeg i så fall gå tilbake til blondt hår etterhvert.

Jeg oppdaterer dere på resultatet! ✨😍

2 kommentarer
    1. Syns du så så fin ut med mørk-blond ombre/balayage, når du hadde det😍 Men selvfølgelig alt kler den smukke!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg