Hun hermer skikkelig!

Hei elsklinger! Jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke får blogget etter det som var planlagt, men dagen i dag har gått i ett. Får stå opp litt ekstra tidlig i morgen slik at jeg rekker å gjøre alt! Jeg har jo tross alt vært sløv nok, til å faktisk sove helt til 08:30..det er jo gaaaalskap, haha! I baby verden er det det. Neida, hun sover som regel ganske lenge. Så da har jeg valget; skal jeg stå opp 06:00 og jobbe med bloggen mens hun sover, eeeeller skal jeg utnytte det å få noen ekstra timer på øyet?

Jeg ELSKER det nye håret mitt forresten. Var noen av dere på insta som spurte om jeg hadde klart å venne meg til det, og ja. Jeg digger det. Jeg er en som enten må ha det helt blondt, eller helt mørkt. Har jeg en mellomting, som for eksempel striper, så blir jeg gal. Da ender jeg opp hos frisøren en gang i måneden.

Må fortelle dere noe sinnsykt koselig, M har begynt å herme skikkelig etter meg. Alle de små lydene jeg lager, prøver hun alltid å herme etter. Noen ting har hun allerede lært seg! Hjertet mitt smelter. Hun syns selv det er så morsomt, når hun får til å lage de samme lydene. Hahah! Det er helt sykt hvor fort tiden går, og hvor mye hun lærer seg på den lille tiden..

Noen av leserne mine her som har en baby i hus? Gjerne fortell når deres baby begynte å herme etter deg, når hen fikk tenner, begynte å sitte..ja, alt. Vet det varierer fra baby til baby, men syns det er gøy å lese om uansett. Ser det er mange babyer som begynner å ler allerede ved 3 måneders alderen, spent å se når min begynner med det. <3

En liten kjøretur, med favoritt musikken på!! Min måte å lufte hode på, i disse corona tider. Søk opp Afterwork av Bolaget, hahah! Eeeeelsker. <3 Sangen går i repeat. 

3 kommentarer
    1. Adelia fikk to tenner når hun var 4 mnd allerede, så håper ikke din får så tidlig m tanke på ammingen- de småjævlene er knivblader😂

      Men min tøtte begynte å rulle rundt i alle retninger i 3-4 mnds tider, samt interessen for å åle seg og sitte..og fra hun var ca 6 mnd ble hun mest opptatt av å gå enn å lære å krype, så hun trasker no rundt for d meste (m hjelp) i en alder av 8 mnd- så varier mye fra barn til barn!

      Men for en artig og givende tid❤️

      1. Noooo, da håper æ at det kun e sikling enn så lenge!! hahaha <3
        SÅ GØYYY å lese..herregud!Tenk om min også begynner å rulle rundt så tidlig!

        hihii hører jo at æ har mye å se frem til <3 Gleder mæ!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg