Helt i siste liten!

Reklame | IdealOfSweden

Jeg får ofte spørsmål om hvor Iphone dekslene mine er fra, og alle er fra Idealofsweden. Jeg bruker faktisk ikke noe annet! Under kan dere se mine favoritter! Klikket hjem en gave til mamma også, hun liker best de dekslene som beskytter både bak og foran på mobilen. I tillegg foretrekker hun deksel, med kortholder. <3 Smak og behag. De har i hvert fall deksler til alle!

Og dere..jeg klarte ikke dy meg, bestilte tidenes fineste pass holder. Som nå er på salg, vell og merke. I tillegg til salget, får dere 15% rabatt hvis dere bruker koden min: Benedikte15. Er kanskje helt i siste liten, for den varer kun ut dagen i dag..Altså, se hvor fiiin!! Det blir sikkert en liten stund til jeg kan reise på ferie igjen, men når den tid kommer, så er jeg klar. Har leita etter en fin pass holder sykt lenge, så nå når jeg fant en – ble jeg skikkelig glad. Har sett at LV har en, men de er alt for dyre..Tenker dere bør være kjapp, for jeg tror disse forsvinner RASKT.

KODEN BENEDIKTE15 GIR 15% RABATT!

CARRARA GOLD HER SAFFINO BEIGE HER 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg