Helgens planer

T-SKJORTE BIKBOK⎟ JEANS TIGER OF SWEEDEN

Vet ikke hvorfor, men jeg har en skikkelig tirsdagsfølelse. Nesten litt rart å skulle skrive om hva som skjer i helgen, når hode mitt fremdeles er i begynnelsen av uken. Det skjer en del nå i helgen, men for en gangs skyld er det ikke bare festing og bursdager. Tenkte kanskje det var interessant for dere å se hva jeg finner på ellers også, utenom det!

HELGENS PLANER

________________

Fredag:

1. Jobb, ikke mye frihelg på meg!

2. Tannlegetime. Det verste jeg vet, ever.

3. Nyte kvelden med fredags taco og favoritt mennesket mitt!

Lørdag:

1. Ta tak i kjøkkenet, og organisere det nøyaktig slik jeg vil!

2. Ta bilde av plaggene jeg ønsker å selge (skal nemlig selge hele garderoben min). Okei, overdrivelse. Men det blir veldig veldig veldig mye fint! Alt kommer på Tise, så følg meg der.

Søndag:

1. Legge opp matbudsjettet/innkjøpene som trengs for den kommende uken.

2. Bake noe godt. Noen som har tips til hva jeg kan bake? (spist meg lei på kanelsnurrer)

3. Ansiktsmaske og hårkur, standard på søndager!

 

Hva er deres planer for helga? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg