Helg, planer og krisehandling

Reklame


Hei fredag og hei fine dere! Endelig kom den etterlengtede fredagen. Hele uken har gått til å gå gjennom garderoben min, og dere, jeg skammer meg. Tror jeg telte over 40 dongeribukser, hvor sykt er ikke det? Halvparten må syes opp, så jeg har faktisk stått å prøvd hver eneste en. Stakkars mamma, hun har litt av en jobb å gjøre. Så freeemt hun ikke bestemmer seg for å lære meg med symaskinen, la oss håpe på det beste. Siden corona viruset herjer, tenkte jeg komme med noen tips til hva man kan gjøre til helgen!

THINGS TO DO THIS WEEKEND

..Ta på deg ski skoene og finn frem skiene. Jeg skal i hvert fall få kommet meg ut. Det siste jeg ønsker nå, med tanke på at skoler er stengt osv, er at store folkemengder samles på kjøpesentre. Da er det faktisk bedre å komme seg ut, det er det uansett. Virus eller ikke. Alle har godt av litt frisk luft.

..Lag deg tidenes frokost. Vi har ordet kokt egg, sjokolademelk og rundstykker. I tillegg har vi stekt vafler, nam. Kan forresten anbefale dere å teste alpro sin chocolate drikk. Det er verdens beste sjokolademelk!

..Ta dynen ut i stua, og kos deg med en film. Det er alltid digg.

..Sett av noen timer til å gjøre som meg, gå i garderoben din. Få vekk det som bare blir liggende, sy opp det som må syes opp, og rett og slett bare få orden på ting. I dag tenker jeg å få sortert og organisert i både skuffer og skap. Litt deilig å få gjort det unna før helgen starter.

..Nettshopping slår aldri feil. Jeg har for tiden fått helt dilla på babyting! Jeg har faktisk nylig klikket hjem den søteste tåteflasken til baby fra Twistshake. Hvis noen av dere ønsker å handle der, bruk koden benedikteporsanger, og få 20% rabatt på hele kjøpet. De har noen helt syke pakkedeals som kan være verdt å sjekke ut. Dere vil takke meg senere.

 

Nå skal jeg komme meg ned på butikken og stor handle til helga. Ingen krisehandling for å si det slik! Men vi trenger bleier, så la oss gud håpe på at det er noe igjen. Ønsker dere forresten se hva jeg handler inn til helgene/ukene? Jeg har den siste tiden prøvd å handler kun 1 gang i uken, kontra 5. Har innsett at jeg bruker alt for mye penger på mat handel. Men let me know, så kan jeg vise dere senere hva jeg har kjøpt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg