Having friends over!

Hey babes! Husker dere jeg fortalte om legetimen jeg var på tidligere denne uken? Jeg tenkte å late som ingenting, for hvor mye kan skje på et legekontor liksom. Jeg skulle dra å sjekke skulderen min, etter mye smerter natten før. Vanligvis når jeg ringer å spør etter legetime, kan det ta opptil 3 timer og kanskje lenger, før jeg kan komme inn. Men nå vet dere, nå hadde de ledig om 5 minutter, så jeg kunne komme med en gang.

Det ble hastverk, og uten å tenke over hva slags klær jeg hadde på meg – raste jeg ned på legekontoret og melder meg inn. “Skal vi se, om du bare kan ta av deg genseren så jeg får sjekket om du er hoven..du har noe under den eller?”, og der satt jeg da..Jo takk gud, heldigvis hadde jeg bh på meg, men det var ikke hvilken som helst bh. Uttrykke til legen i det genseren dro av, vil aldri glemmes. Jentene på jobb flirte godt da de forsto hvilken bh det var, skammen lyste opp på lang avstand. Jeg dør!

 . . G I R L S N I G H T  W I T H  Y U M M Y  S N A C K S  ✨

Etter en lang jobb dag er jeg klar for en skikkelig jentekveld. Det er ikke ofte man får tid til å ses, spesielt ikke når man bor så langt unna hverandre. I tillegg har mange av venninnene mine fått barn, noe som gjør det ekstra utfordrende. Ikke det at barna er til hindring, for vi er ofte sammen da også (med barna). Men da er man gjerne litt begrenset, om dere skjønner. Det er liksom ikke bare å trekke opp en vinflaske, eller si hva som helst mens de er tilstede. Nei, jeg skal prøve å legge vekk hendelsen fra legekontoret og kose meg masse i kveld. Vi snakkes i morgen, ha en skikkelig fin lørdag dere!

MMM! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg