Halloween feiringen som var

Alkohol, fyll med venner og en bakrus dagen etterpå, ble byttet ut med dette. Nå er jeg kanskje verdens kjedeligste person som sier det, men jeg elsker det. Først holdt vi lenge på med gresskar, gøy for barna. Haha! Deretter bakte vi muffins og senere tok vi selvfølgelig på oss kostymet vårt. Jeg har en hel eske full med halloween stash, som jeg lenge vurderte å pynte huset med. Men altså, det er vell begrensninger på hva man tar opp foran en baby! Tror jeg holder de svære edderkoppene for meg selv, kan heller putte de frem neste gang vi jentene skal ha noe halloween party. De edderkoppene er helt sinnsyke. Løper rundt i stua, har rødt lys på seg og lager skikkelig ekle lyder. Vet ikke hvorfor jeg har de engang..ikke husker jeg hvor jeg fikk tak i de heller. Men det var i forbindelse med en fest på vgs tror jeg.. 

Begynte å tenke ekstra på corona tidene, når ingen banket på døra å skrek ut “knask eller knep“. Litt deilig å slippe det maset, samtidig fikk det meg til å tenke. Det fine med å få baby nå i corona tidene..ikke hadde jeg turt å dra utenlandsk på reise, ikke kan man kjøre i gang svære fester å ha det gøy, ikke kan jeg dra på svipp tur til Oslo. Okei, man kan jo. Men jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det. Det eneste negative, er jo at vi nesten ikke får sett familien..Akkurat nå i det siste har vi hatt litt besøk, men alt er jo så begrenset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg