Gjorde innkjøp til påska..trodde jeg!

Swix jakke, verdens fineste buff, oakley briller..kjøpt alt, for å sitte hjemme.

Haha, før alle klikker på meg – nei, jeg er absolutt ikke i noen kjip situasjon. Jeg er fult klar over hva som skjer i verden, og at jeg ikke skal klage. Men vi er nødt for å kunne le av noe til tross for den kjipe perioden vi er i nå! Disse tingene blir forhåpentligvis godt brukt til neste vinter! Jeg kan jo alltids finne en liten bakke her hjemme, sette på slalomskiene og stå alene.

Jeg håper denne krisa gir seg snart, men man er vell kanskje litt i overkant av positiv om man tror det vil gi seg til sommeren..I morgen kommer det en liten giveaway på bloggen, så da må dere føgle med! Gøøøøøyyy! Jeg er litt sen ute, og det burde kanskje vært planlagt bedre. Men bedre sent enn aldri, er det ikke det dem sier? <3

Lots of love!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg