Gjett hva som skjuler seg!!

Det som egentlig skulle blitt gjort i går, ble gjort i dag! De fleste gaver er pakket inn, og nå mangler jeg kun gavene til mamma, lillesøster og kjæresten. I år har jeg faktisk gått for helt svart innpakningspapir, jeg syns det er så fint. Hvert fall med gull og hvitt bånd! I tillegg har jeg kjøpt verdens fineste til og fra lapp, som jeg kan knyte fast i pakkene. Syns de fineste er “guess whats inside”, og “no peeking” lappene! Tro hvor andre plasser de selger fine ting som dette? Ser både innpakningspapiret, og lappene snart tar slutt! Og jeg har mange gaver igjen..

 

• HVA ER PÅ ØNSKELISTEN I ÅR? •

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Vet at mange av venninnene mine har ønsket seg kose sokker, en flaske vin, håndkrem og smykker. Så det er stort sett det som har stått på handlelisten min (uten å røpe så alt for mye nå). Jeg har selvfølgelig handlet mye på egenhånd, så alt som har blitt ønsket har kanskje ikke gått helt i oppfyllelse! Men jeg tenker det er litt artig når man ikke vet nøyaktig hva man får. Så hvis dere trenger tips til julegavehandelen, så kan jo det være noe å ta med dere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg