Gjensynsglede

..Med denne lille finingen! Det er alltid så koselig å komme hjem, spesielt til reaksjonen hennes. Hun oser av glede, piper, vifter med halen og gir en god klem i det man kommer inn døra. Verdens søteste! Venninnene mine pleier å flire sånn; “du behandler den der hund, som om det e babyen din..” – hallooo, det er jo babyen min! Skjønner ikke hva de snakker om. Tenk dere når jeg får lille ut fra magen, den ene i vognen, og hunden i bæreselene. Også har vi hver kveld, få lagt baby til hun sovner – og til slutt ta hunden under armene i min seng. Hahah klarer ikke. Perfekt liv.

Gjett hva jeg skal få gjort i kveld, dere! Gripe tak i frisør saksa og få stylet håret litt. Og ja, jeg skal selvfølgelig få bleket etterveksten, men tror ikke jeg orker å begynne med det før søndagen. Håret trenger i hvert fall en rask oppfriskning – kanskje klippe det litt opp, skjært mer skrått fremme og få stusset det verste vekk. Eventuelt om jeg bare klipper det helt kort? Hmm..

Vi ønsker dere en god helg! Klem fra meg og Jessie ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg