Frokost og boblebad

DET BESTE MED Å BO PÅ HOTELL

✨ EN SYKT GOD FROKOST, OG BASSENG RETT NEDENFOR!! ✨

_______

Helt siden vi kom hit, har vi stått opp, spist frokost og dratt rett ned i bassenget. Det er så deilig!! Enten har vi satte oss i boblebadet, eller vært i utebassenget. Det er virkelig en oppkvikker og hive seg i utebadet, for der er det iskaldt. Man våkner raskt til, for å si det mildt. En liten funfact, jeg drar aldri på hotell som ikke har basseng eller boblebad. Jeg er helt avhengig av det! Når man er på ferie, så skal det bades! Stort pluss om det er masse vannsklier i tillegg, haha!! Det gjør meg happy!

Nå må jeg faktisk være rask og hive meg i dusjen, før vi skal ut å ta en liten lunsj! Haha, vi har akkurat kommet opp fra boblebadet, og jeg har fremdeles ikke skylt av klorin vannet på kroppen. Kjenner ut som at huden holdes på å tørkes inn! Det negative med eksem og sykt tørr hud!! Vi sees senere, kos dere masse i dag.

På bildet rett over, ser dere faktisk akkurat boblebadet vi har koset oss i! 

Ble ikke verdens sunneste frokost i dag 🙄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg