Fries before guys

Tror det bare stråler lykke i øynene mine! Haha, jeg elsker junkfood, det er seriøst det beste som finnes. Mc donalds, hesburger, burger king.. altså, jeg lever for det. Kunne spist der hver dag, hadde det vært opp til meg. Hvordan klarer dere forresten se så jævla smashing ut når dere spiser? Tok en tygge, han tok bilde, og vi bestemte oss for at det ikke var min greie. La vekk kamera like raskt 🍟

Har dere forresten smakt de veganske burgerne de har? Altså, de er så forbanna gode! Jeg pleier å variere litt, men det er faktisk mange ganger jeg velger veggie alternativet fremfor kjøtt. Anbefaler alle å teste ut. Et mindre måltid med kjøtt, og et steg nærmere er vi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg