Fridagen i dag!

FRIIII OG ENDA MER FRI!

Dette har fridagen min bestått av: vasket leiligheten, blogget, ryddet, ordnet klart til klessalget mitt og masse sofa kos. Hvor interessant er det egentlig å lese for dere? hahah, burde vell heller skrive mer om når jeg og T har tenkt å gifte oss/ eller om vi noen ganger har tenkt å gjøre det? Eller om vi ønsker barn fremover i tiden? Kanskje skrive om hva vi så etter i en bolig før vi kjøpte den vi allerede har kjøpt? Hmm, mulig det kommer noen spennende og gode innlegg fremover, som er litt mer personlig.

..Nei, men det har vært skikkelig deilig å ha en ordentlig fri dag, vet ikke helt hvordan jeg skulle klart å jobbe når anklene fremdeles er så vanvittig smertefulle. I går gikk jeg i omkring 4 timer i strekk, og måtte sette meg ned nesten hvert 10 minutt på slutten av timene – det var en sykt sviende smerte. Det har kommet etter de lange joggeturene mine, så jeg mistenker jo kanskje at det rett og slett har blitt en overbelastning eller betennelse. Som om ikke skulderen skulle være nok. Føler meg som en 80 åring. Noen som har tips på hva som hjelper mot dette? Skal tilbake til legen på mandagen, men jeg hadde elsket å fått noen tips slik at man for sovet om nettene.

Føler det er unormalt stille i kommentarfeltene også, hva kommer det av folkens? Skal endre slik at dere slipper å skrive inn mail-adressen for å kommentere, kanskje det hjelper litt på. Har aldri vært så stilt, noen sinne. Slå dere litt mer løs og hiv inn noen ønske innlegg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg