Fremdeles er de fine!

 

HÅRSPENNENE ALLE BRUKER!

Nå virker jeg så 2009, hvem har vell ikke allerede sett disse. Altså, det begynner å bli et par måneder siden jeg kjøpte de, men har kun brukt de 1 gang. De blir veldig mye brukt her hjemme, men sjeldent ute. Det ble ikke heeelt min stil, men herregud – de er mye penere å feste håret med, enn vanlige fliseklemmere. Og bare så det er sagt, de er helt perfekt å bruke på jobb. Skulle gjerne hatt et par mindre spenner som likner på disse!

Hvilken av disse likte du best?

Min personlige favoritt er den største spennen i leopard, bare fordi den passet meg bedre. Følte den andre spennen ble litt for “cute”. Til hvilken frisyre bruker jeg disse? Som regel bruker jeg hårspennene kun for å få vekk håret i ansiktet, slik du kan se på bildene. Ellers liker jeg å ta alt håret bak, og feste det bak på hodet. Som regel bruker jeg disse mens jeg lager frokost, blogger eller er på jobb. Det er liksom kun da de blir brukt, men da er de også gull verdt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg