Etter 7 år, så klarte jeg det!!

Jeg er i sjokk, vet ikke helt hva jeg skal si. I hele dag har jeg gått med de verste nervene noen sinne! Jeg har endelig lappen jeg også 🤩👏 Tusen hjertelig takk til Nordlys trafikksenter, kjørelærer, og alle som har stilt opp med bil så jeg har fått øvelseskjørt. Som jeg har nevnt tidligere, så har lappen vært vanskelig for meg å ta. Jeg har bare rett og slett ikke hatt lyst, eller hatt troa på meg selv til å noen sinne kunne klare det. Husker første gang jeg åpnet teori boken for å kunne ta teorien, det var som å lese spansk. Ingenting var logisk i mine øyne, og her sitter jeg nå!! Bestått og hele pakka, verdens lykkeligste jente!

Lappen kommer jo også godt med nå fremover, da jeg faktisk venter en liten jente! Tenk på det 🥰 Det var altså det som måtte til, for å få meg til å ville ta lappen, haha. Nei, nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra med lille prinsessa i magen! Ikke minst meg selv i trafikken, jeg kommer i hvert fall til å kjøre pent. Og til dere som har etterspurt gravid oppdateringer, tanker rundt graviditeten, tips til førerkort, det kommer.

Jeg har vært litt slakk med oppdateringer den siste tiden, 
men som dere sikkert skjønner, så har det vært mye annet i tankene!

JEG GLEDER MEG TIL INNLEGGET I MORGEN ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg