Et produkt som er verdt pengene

..FOR VIPPER OG BRYN!

Jeg tror de aller fleste har prøvd eventuelt hørt om, RefectoCil. Men jeg kan ikke få sagt det nok. Ingenting slår denne! Jeg får alltid spørsmål om hvordan jeg sminker øyenbrynene mine, og hvilken farge jeg bruker. Og ja, selvfølgelig sminker jeg brynene selvom jeg bruker RefectoCil, men det er enorm forskjell uten dette. Føler øyenbryna mine får en helt annen farge dersom jeg kun bruker sminke (det blir langt i fra like pent). Så til alle der ute som spør om hvilken farge jeg bruker på sminken: hovedbasen er RefectoCil i fargen 3, dermed Anastasia dip brow i Taupe.

Og bare så det er sagt, dette er ingen sponsor innlegg. Hver gang jeg kommer med slike tips, får jeg alltid en kommentar på at jeg “glemte” å skrive at innlegget var reklame. Er så lei akkurat det! Reklame eller ikke, fremdeles mine ærlige meninger om et produkt. Skulle det ha seg slik at jeg virkelig ikke likte produktet, eventuelt var svært missfornøyd, så hadde jeg hatt to valg. 1. Skrive at produktene sugde. 2. La være å skrive et innlegg om de.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg