Et lite tirsdagstips

INGENTING ER BEDRE ENN ET RENT HJEM

..OG DUFTEPINNER SOM FORELØPIG ER EN FAVORITT 

. . . . . . 

 

Endelig er jobbdagen over, og et rent hjem å komme hjem til. Jeg stod nemlig opp litt tidligere enn ellers, for å vaske rundt i leiligheten. Det er så deilig når absolutt alt er på stell! Nå skal jeg kutte opp jordbær, sette på serie og nyte kvelden! Føler ikke jeg har hatt en slik kveld på år og dager.. Ekstra deilig er det nå for tiden, når mørketiden har begynt å komme snikende. Vi som ellers har både lyse dager og netter, nå er kveldene mørke! Noe som betyr at jeg endelig kan tenne stearinlys igjen, jeg har savnet den koselige stemningen i leiligheten.

 

 

..Et lite tirsdagstips fra meg:

Duftelys og duftepinnene fra Bruka design, er sykt god!
Pleier vanligvis ha denne på badet.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg