Endelig er jeg..

Herregud, gjett hvor denne frøkna endelig har klart å komme seg! Dere har kanskje merket at det har blitt litt knapt med innlegg, og gjerne sent på nettene før det har kommet ut noe. Kjedelig, jeg vet! Men nå er jeg endelig kommet hjem. Etter å ha kommet fra ferien har det gått i ett, som dere sikkert har lest på mine forrige innlegg har vi stått og malt huset rundt (nesten). Dagene har bare gått i fra meg. Men nå er jeg forhåpentligvis tilbake, og innleggene skal komme til normal tid, haha!

Det har vært syden hjemme, jeg tuller ikke. Det har bikket 30 varmegrader på enkelte tidspunkter, og i går spesielt, var det helt sykt digg! Det er ikke ofte vi kan hive oss i elva for et bad, men nå tror jeg ikke folk gjør noe annet. Jeg skal i hvert fall fortsette å nyte sola som er ute, før det begynner å bli kveld. Tenkte bare jeg måtte løpe inn å oppdatere dere litt. I kveld skal jeg og mamma komme oss opp på loftet, tror det er 10år +++, siden sist vi var der! Skikkelig spent på å se om vi finner noe. Vi snakkes i kveld babes, i love you!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg