En typisk hverdag

I samarbeid med twistshakebaby


Hei elsklinger! Helt siden vi våknet i morges, skjønte jeg at dagen i dag, kom til å bli hektisk. Jeg har syyykt mye jobb å gjøre, med både mail og blogg. Haha, det høres så tåpelig ut å si. Hvor slitsomt kan det være å besvare et par mail, knipse noen bilder og vipps. Skulle ønske det var like lett som det hørtes ut til å være! Men det tok meg omtrent 5 timer, jeg satt fra 09:00 – 14:30. Baby våknet 1 gang under sove perioden sin, så da ble det selvfølgelig amming, bytte bleie og litt kos før hun sovnet igjen. En veldig koselig avkobling midt i arbeidet! <3

For å være mest mulig effektiv (og litt lur), tenkte jeg det kunne være greit å skrive et innlegg om hverdagen min. Da rekker jeg gjøre alt som skal gjøres, i tillegg få ut et innlegg til dere! Vil bare huske å si at alle hverdager er ulike, men det er sånn ca dette jeg styrer med. For å unngå et utrolig kjedelig innlegg, orker jeg ikke legge ut noe frokost/middag/kvelds bilder – samt hver gang vi ammer og bytte bleier. Det er en selvfølge, og som jeg håper dere forstår at jeg gjør.

Kos dere masse med innlegget, og bloggen generelt!!

Trodde aldri jeg skulle få tid til sminke igjen! Ikke at det er et must, for jeg har ingen problem med å gå uten. Men jeg syns det er litt deilig å føle seg ekstra fresh om dagene. Så her starter jeg dagen min, på badet og sminker meg! Og ja, jeg bruker foundation hver gang jeg finner frem sminken. Enten er det alt, eller ingenting.

Okei, føler nesten for å forsvare meg med engang. Nei, jeg ser aldri på nyhetene ellers. Haha! Det er kun nå, at jeg følger med. Myndighetene kommer med nye tips, råd og regler hver dag om korona viruset, så for at jeg skal klare å henge med så blir det dette på tv.

Koden “benedikteporsanger55” gir dere hele 55% rabatt på twistshakebaby!!

De har noen helt sinnsykt fine pakkedeals, som dere absolutt bør sjekke ut. Designet på produktene er så fin! Jeg har foreløpig klikket hjem denne super søte tåteflasken. Veldig greit å ha dersom jeg en eller annen gang må pumpe, eller bare rett og slett til senere. For alt jeg vet, vil hun ikke ta pupp lenger, eller at jeg plutselig skulle få lite melk. Da er disse så høvelig..

🍦 KLIKK HER OG OPPGI KODEN “BENEDIKTEPORSANGER55” I KASSEN! 🍦

Altså, gud som jeg har ventet på denne pakken! Jeg hadde gledet meg så sykt mye, dyrt var det også. Lite visste jeg at det ble tidenes bom kjøp. Verste jeg noen gang har tatt på meg, sorry na-kd!! Syns vanligvis de har veldig mye fint, men denne gangen ble det ney. Ble fornøyd med to av plaggene jeg bestilte da, heldigvis.

Nå er det jobb på planen! Alt i fra å besvare mailer, ta bilder til dagens innlegg og sende fakturaer. Her er det bare å være effektiv.. Det er lenge siden jeg har gjort det, men i dag måtte jeg faktisk ta frem notisblokken og notere ned alt som skal gjøres de neste dagene/ukene.

Kjenner jeg er veldig klar for helg, og idol på dette tidspunktet. Men først skal huset skinne! Vaske klær, støvsuge og tørke overflater. Vi lagde også riskaker med smeltet sjokolade oppå, skikkelig godt. I det dere leser dette innlegget, har jeg forhåpentligvis rukket å gjort alt, og sitter allerede å ser på idol og koser meg med riskakene.

Avslutter dagen med et kveldsbad. <3


Hva har dere gjort idag?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg