En spontan avgjørelse

Heei babes, endelig et innlegg tenker dere kanskje. Formen har ikke vært helt samarbeidsvillig, så jeg har rett og slett vært nødt for å legge meg ned – å slippe alt jeg har (inkludert bloggen). Jeg har ikke gjort noe, den siste uken.  Så dere har egentlig ikke gått glipp av noe, annet enn sofa slitingen. Kjenner det er godt at jeg endelig begynner å komme til normalen igjen, det hjelper så fryktelig mye å slappe av! Det er så viktig å lytte til kroppen sin, spesielt nå som jeg er gravid. Det er noe jeg kommer til å prioritere høyst i verden. I helga som var, ble det en skikkelig spontan avgjørelse forresten, vi heiv oss i bilene og kjørte hjem. Det er der vi får slappet ordentlig av, og har familien som stiller opp når det trengs.

Når vi var hjemme i helga, dro vi rett til besteforeldrene til kjæresten min å så på en barnevogn. Skikkelig spontant (jeg kan virkelig ikke planlegge ting, alt blir på sparke), det er fremdeles så uvirkelig. Jeg ser på barnevogn? altså, whaaat! Det er så gøy når enkelte ting kan gå i arv, det er noe spesielt med det. Ser selv, at mamma har tatt vare på masse som jeg brukte, da jeg var liten. Og det er jo faktisk ting som ser ubrukt ut, i tillegg til at hun har oppbevart det godt.. sykt gøy! Tenker enkelte ting er greit å kjøpe inn nytt, men herregud det er mye man kan ta i gjenbruk!

I skrivende øyeblikk ligger jeg i sofaen (sjokk), prøver å samle opp litt energi. Det passer så ekstremt dårlig at formen er så slapp, for jeg har egentlig veldig mye som bør gjøres. Julevasken, julegaver, alle innkjøpene som trengs til baby..Heldigvis er det black friday snart, så vi satser på at jeg finner noen gode ting på internett å bestille! Forhåpentligvis klarer jeg å spare litt penger der, samtidig energi. For jeg verken orker eller klarer, å spasere timesvis i butikkene nå!

UTSTYRSLISTE TIL BABY

Base til bilstol, en lett barnevogn (den vi har nå er veldig tung, men tror den er ypperlig til gåturer på vinterføret), tilbehør til “babyrommet” og stelle-utstyr.

Få av tingene vi bør få i orden, snarest! <3

FØLES GODT Å VÆRE TILBAKE

Det føles i hvert fall veldig godt å være tilbake på bloggen! Er det noen spesielle innlegg dere savner, eller som dere ønsker å lese? Gjerne si i fra, så vet jeg. Ellers vil dere fortsette å lese om nøyaktig det jeg vil, det jeg syns er morsomt og det jeg liker å skrive om. Haha!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg