En søndag helt etter min smak

Er det nå jeg kan le, og spørre hvordan formen deres er? Min er heldigvis topp, og har fått tidenes søndagstur. Skikkelig god start på dagen, det slår virkelig aldri feil. Men altså, la meg fortelle dere en ting. Det føles ut som om man bærer en murstein med seg som gravid, herregud så ufattelig tungt. Haha! Gikk å pustet som en idiot, hørtes ut som at jeg var på den løpe turen. Må åpenbart få trent mer, for lettere blir det ikke. Men etter en så rolig helg som det bare går ant å få, var det godt å få bevegd kroppen litt.

Så det var noen som reagerte litt negativt til innlegget mitt i går, men jeg tenker at jeg lar det gå. Jeg skrev meningene mine såppas tydelig, at jeg føler ikke for å begrunne de igjen. Men takk uansett som engasjerer dere i innleggene mine, ingenting er vell bedre! Elsker når folk faktisk klarer å holde seg saklig, selvom de ikke er helt enige. Det settes veldig pris på, vi kan ikke være enig om absolutt alt. Slik er det bare! En annen ting som ofte blir spurt “hvorfor slettes kommenteren min?” – jeg sletter alt jeg syns er upassende. Uansett, til dere som liker meg, og ikke Iiker meg – god søndag ✨

Q: hva er en god start på dagen for deg?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg