En sånn dag

HEEEI FININGER!

Jeg har hatt en skikkelig slapp dag i dag etter jobb. Vi har spist taco (midt i uken jeg vet), og sett litt på serie. Altså, om dere noen gang skulle få et spørsmål om hva jeg spiser mest, si taco. For å få et pluss poeng kan dere også slenge med “men hun elsker også laks, bare alt for lat til å lage det”. That`s the truth. Ellers har jeg endelig fått bunadsvesten min tilbake! Som jeg nevnte skulle den bli sydd inn, så nå passer den helt perfekt og er klar for bruk. Vi har også kjøpt tidenes 17. Mai flagg som henger utenfor ytterdøren vårs.

And hey, guess what! Jeg har bestilt en bukse i slangeskinn mønster, altså dayym. Det er uten for min komfortsone, men jeg klarte ikke dy meg. Klesstilen min er verdens kjedeligste, så tenkte det var på tide å gjøre noe med det. Slangeskinn er vell egentlig på tur ut, men ser det ut som det bryr meg? Syns klærne var dødsstilige, klarer ikke vente med å dele antrekksbilder! Bestilte også et par nye hæler jeg kan feste i på sommeren, woop woop! Det hadde faktisk vært sykt bra om tingene hadde kommet før helgen, men det er kanskje for godt til å håpe på!

Håper dere får en fin dag, muss!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg