En liten sniktitt: hva jeg skal selge!

Hei fininger! Det var et par av dere som lurte på hvor det ble av klærne jeg skulle selge, og de er fremdeles her. Jeg er bare litt forsinket til å få knipset bilder av alt, ikke minst finne frem alt jeg skal selge og gi vekk. Jeg kommer til å bruke Tise, så om dere ikke har bruker der fra før, så lag en nå! Og følg meg! Håper alt er klart til søndag, men jeg oppdaterer dere nærmere når vi kommer så langt! Foreløpig tenkte jeg bare å vise dere en liten sniktitt, av noen ting jeg blir å selge <3

 

Sykt fine bluser..

Her blir det veeeldig billige priser!

 

 

En god del strikk..

perfekt for vinteren som kommer!

 

 

Enkle topper..

Det vil komme en del topper inn på klessalget, fra 30,-

 

 

Et par sko, selvfølgelig..

Sneakers, hæler og boots!

 

 

Skinnjakker og fuskepels jakker..

Dere kommer til å eeelske dem!

_____________

 

Det er alltid godt å kunne kvitte seg med litt plagg som aldri blir brukt, eller plagg som bare fortjener litt mer oppmerksomhet! Krysser fingrene på at dere syns det er morsomt med klessalg, wiii!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg