En god start på uken er alt

SOLSKINNSVÆR OG BARE LYKKE, GOD MORGEN ALLE!

Altså, jeg er usikker på om jeg vipper mellom blåmandag eller den fineste dagen noen sinne på lenge. Våknet til at rommet var på sitt varmeste, selv når jeg prøvde å lukke opp vinduet. Stuen kokte, og har vell lært fra nå av at persiennene burde være nede. På samme tid er det jo ingenting som er bedre enn å våkne til fint vær! Jeg får i hvert fall super masse energi, kontra når det regner og er grått ute.

Nå venter jeg bare i spenning til å få hjem alt jeg har bestilt (masse klær), i tillegg gleder jeg meg til lunsj på terrassen! Tenkte å sette ut masse bær, og lage krem til jordbærene. Tror det blir mange lunsjer ute fremover! Litt synd at vi enda ikke har skaffet oss en grill, for jeg har så lyst å grille. Forhåpentligvis har vi en om 1 uke eller 2. Og da mine venner, da er det grillings. Nå burde en av venninnene bare skrive pm “jeg er med!”. Noen som har forslag til veggen bak meg på soverommet, burde jeg sette inn et par bilder, hyller, ett eller annet for at det ikke skal se så tomt ut? Hva syns dere?

Denne uken er også full med planer! Bare å hive seg rundt 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg