En ekstra koselig start på dagen!

JAKKE: BIKBOK
JOGGEBUKSE: H&M

Endelig har vinteren kommet! Kan ikke forstå meg på mennesker som klager over at sneen legger seg, det er jo så sykt koselig. Jeg elsker å våkne til at sneen daler ned. Pleier alltid å tenne telys om morgenen, og surre meg inn i et stort ullpledd, mens jeg nyyyter at det snart er jul. Herregud, snakk om jul. Det er bare 2 måneder til!! Noen som har startet med julegavehandelen? Har faktisk allerede fått spørsmål om hva jeg ønsker meg. Beundrer dere som allerede er ferdig med det, typisk at jeg handler alle julegavene i siste liten. Det er så meg.

Tilbake til vinter snakk. Denne frøkna var jo overlykkelig i morges over at sneen hadde lagt seg, kjører lykkelig til jobb og parkerer ute. Ikke en eneste tanke slår meg, på at all denne sneen daler rett på bilen. Og at det kommer til å legge seg en god del, i løpet av 8 timer. Det ble en flott “surprise” når jeg var ferdig på jobb!! Snøbørste, hva faen..tror dere det er det første man tenker på rett etter å ha tatt lappen? Nei. Jeg bokstavlig talt stod i baksetene, desperat etter å nå helt på taket for å få dyttet ned sneen. Hahah!! “Åja, ja, det var en ny måte å gjøre det på”, “Jeg har en i bilen, skal jeg hente? hehe”, “ops, glemte du snøbørsta hjemme?” – vet ikke om dere er klar over det, men finnmarkinger er ikke redde for å spøke uansett hvilken situasjon du er i. Haha, elsker byen jeg bor i.

 

Nå begynner man å se lille baby magen..koselig!

 

Ser det er mange som spør etter ny spørsmålsrunde, og det kommer veldig snart. Tenkte jeg skulle prøve å få ordnet det til helga! Hvis du har noen spørsmål allerede nå, alt i fra graviditeten til hverdagen min ellers, så er det bare å spørre i kommentarfeltet. Ellers kan du følge meg på instagram, @benedikteporsanger – og stille inn spørsmålene der! Legger alltid ut story dagen før, slik at dere har en mulighet til å stille inn spørsmål der også 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg